Monday, October 31

Myra Loves ''Rue des Trucs'' - InterVieW & Cool DiamondS



Am descoperit ''some fashion secrets'' impreuna cu ''Rue des Trucs'' , care ne demonstreaza din ce in ce mai mult ca naturaletea , simplitatea si starea de spirit ''lejera'' reprezinta puncte forte pentru a fi ''altfel'' fata de ceilalti . Simona Semen si Alina Buzila ne arata ca ''Less is more'' , iar eu consider ca scena ''modei romanesti'' este putin exagerata si probabil sunt prea multe ''accesorii'' in plus care pot transforma ''frumosul natural'' in ''urat banal'' . Admir foarte mult munca acestor doua femei puternice din spatele brand-ului Rue des Trucs pentru doua motive importante : 

1. Rue des Trucs mentine conturul natural al feminitatii...
2. Rue des Trucs este ''un altfel de brand'' si demonstreaza ca se pot obtine creatii unice fara a atinge excentricitatea... .

Materiale confortabile , linii lejere , frumusetea naturii si femeia naturala in adevaratul sens al cuvantului - ''fara tipare'' - sunt elemente care, combinate, ne demonstreaza ca suntem frumoase in mod natural si nu trebuie sa adaugam ''inutilul'' acolo unde nu este nevoie. 

-Moda este o arta frumoasa , iar simplitatea este un lux ''neinteles''...-


 InterView
by 
Myra

1. Ce reprezinta conceptul ''RueDesTrucs'' pentru voi? In ce conditii a luat nastere acesta?
Rue des Trucs este in primul rand moda strazii, mereu usor de purtat, haine lipsite de artificii inutile si extrem de versatile.

2. De ce ''Resort'' si ''Manifest'' ?
Colectia Resort a fost prima noastra propunere de piese estivale, pentru ca atunci cand pleci in vacanta de vara trebuie sa iesi toatal din cotidian si sa intri in tinute lejere, placute si cu o nota de glamour. Rochiile lungi, vaporoase din sifon si tinutele din voal de bumbac nu trebuie sa lipseasca din valiza de vacanta.
Manifest nu este o colectie, ci chiar un manifest pe care l-am dezvaluit in argumentarea debutului nostru la Avanpremiere. Motivul pentru care colectia toamna-iarna 2011/12 a fost prezentata sub acest nume este unul banal, colectia nu avea un nume la vremea aceea. Campania ulterioara pe care am realizat-o pentru aceasta colectie s-a numit ‘Padurea cerbului’.





3. Ce rol are ''naturalul'' in creatii?
Naturalul si raportarea la starea de  normalitate, ne inspira sa cream haine care exclud experimentalismul si ridicolul si sa ne concentram pe ceea ce este mai important, purtablitatea si atitudinea autentica a purtatoarei.


4. O mica descriere a atmosferei in care iau nastere ideile si creatiile by Rue Des Trucs...
Atmosfera variaza in functie de etapa de creatie, de la starile de inspiratie si entuziasm, cand imbracam conceptul fiecare cu ideile sale, pana la starea de agitatie si chiar extenuare, in procesul de productie, cand ideile trebuie sa prinda forma.

5. Care sunt caracteristicile femeii care alege acest brand?
Nu exista un tipar si nici nu ne dorim unul, hainele Rue des Trucs sunt extrem de versatile si nu se incadreaza intr-un set de caracterisitici. De cele mai multe ori insa, este o femeie sigura pe stilul ei care acorda mare atentie la calitatea materialelor si lejeritatii hainelor. Femeile care aleg Rue des Trucs ‘traiesc’ in hainele create de noi si nu le imbraca doar ocazional.


6. Care sunt trairile voastre atunci cand alegeti materialele si ideile pentru o noua colectie?
Inceputul fiecarei colectii este trait intens, pentru ca e o noua sansa de confirmare pentru brandul Rue des Trucs, iar procesul de creatie este extrem de entuziast.

7. Descrieti combinatia intre simplitate si moda ca si arta...
Simplitatea este un lux pe care putini il inteleg, iar moda ca arta trebuie sa fie in primul rand frumoasa si nu abundenta, experimentala, inutila. Nu neaparat simplitatea, cat minimalismul este atributul care caracterizeaza creatiile Rue des Trucs, iar in arta, minimalismul inseamna intoarcerea la o stare elementara si reinventarea simplitatii. In moda, o creatie minimalista, purificata de detalii, lasa loc rafinamentului natural.

8. Ce rol are conceptul ''Avanpremiere'' pentru Rue Des Trucs?
Avanpremiere a reprezentat debutul Rue des Trucs intr-un festival autentic de moda, alaturi de designeri consacrati. Intregul concept al festivalului, locatia (MNAC), organizarea impecabila si desfasurarea lui s-a potrivit de minune cu stilul pe care dorim sa il comunicam si a fost o experienta pe care o vom repeta de fiecare data cand vom avea ocazia.



9. Cum ati descrie piata modei romanesti in momentul de fata?
Ne abtinem de la o descriere subiectiva, pentru ca la drept vorbind nu exista veun studiu de piata elocvent. Noi am inteles insa, in scurtul timp de cand am lansat Rue des Trucs, ca exista cerere si mai ales ca este nevoie de un design nou, de calitate si accesibil.

10. Cat este de importanta relatia creatie-model pentru voi? Cat sunt de importante momentele pe backstage?
Este important in primul rand ca modelul sa inteleaga haina pe care o prezinta si sa se simta bine in ea. Modelele cu care am lucrat au fost extrem de placut surprinse de calitatea si purtabilitatea hainelor si de cele mai multe ori acest lucru se vede in prezentari.
In backstage se consuma de fapt adevaratul eveniment, daca este sa luam in calcul timpul petrecut, practic o zi intreaga, pana la momentul prezentarii, care nu dureaza mai mult de 10 minute.


11. Care este obiectivul pe termen lung al acestui brand?
Planul nostru este sa facem din Rue des Trucs un brand cunoscut in Romania si in Europa si sa construim un business stabil si ‘sanatos’,  la o scara mai mica, dar dupa modelul marilor familii europene care au crescut branduri de moda cu istorii de sute de ani.


12. In ce masura v-a ajutat sistemul birocratic romanesc in realizarea prezentarilor de moda?
Sistemul birocratic nu ne-a ajutat si nici nu ne-a ingreunat procesul de realizare a prezentarilor.
Acesta ne ridica oarecare probleme in administrarea finantelor, dar suntem convinse ca acesta este doar inceputul…

13. Care este strategia de marketing al brand-ului Rue Des Trucs?
Obiectivul nostru principal este sa comunicam corect si doar in contextele care ne reprezinta ca brand. Strategia noastra de marketing nu poate fi dezvaluita, pentru ca desi alcatuim planuri de comunicare si pregatim actiuni, de cele mai multe ori deciziile importante se iau in functie de oportunitati si momente favorabile.

14. Cum anume va petreceti momentele libere in afara atelierului?
Desi momentele petrecute in afara atelierului sunt din ce in ce mai putine, incercam sa petrecem cat mai mult timp cu familia si prietenii, ne ingrijim de decorarea propriilor interioare, calatorim si citim foarte mult.


15. Cat este de important lucrul in echipa si ce sfaturi ati da pentru cei care sunt inca la inceput?
Lucrul in echipa este cel mai bun lucru in construirea unui brand durabil. Este ideal sa poti construi alaturi de cineva, sa ai mereu o a doua opinie si sa poti sa delegi responsablitatile atunci cand este nevoie. Nu putem da sfaturi profesionale, pentru ca si noi suntem la inceput, insa, ca sfat de viata, intotdeauna ‘cere o a doua opinie’ (de la o persoana in care ai incredere).

16. Sloganul ''Rue Des Trucs'' este...
Less is more.

17. In ce loc de pe Terra ati dori sa realizati un shooting?
Antarctica suna tentant, insa din motive tehnice, ne-am multumi cu un shooting intr-o croaziera pe Mediterana.

18. The favourite moment of the day...
Dimineata, pentru ca reprezinta  un nou inceput.

























No comments: