Sunday, May 15

„Alin Dinica” - un nou brand, o noua forma a frumosului



Original , unic si particular prin modul sau de a fi ne transmite un mesaj conturat cu detalii frumoase care dau valoare ... personalitatii noastre! Crede in conceptul ''hand-made'' si in faptul ca acesta poate caracteriza personalitatea individuala printr-un mic detaliu care poate face diferenta plecand de la ''coffee time'' la ''lovely bracelet'' ... 

Nimic mai mult decat momente unice adaptate personajului din interiorul nostru ...  



Tanarul designer Alin Dinica si-a lansat pe piata propriul brand de accesorii printr-o expozitie de bijuterii pentru sezonul primavara - vara 2011. In cadrul evenimentului artistul a sustinut si o demonstratie, realizand un colier pentru participantele la acest eveniment. Lansarea designerului a insemnat si lansarea evenimentelor Fashion Tea Party.
Prima editie a evenimentului Fashion Tea Party a avut loc joi, 14 aprilie, in showroomul Trends & Ideas (Piata 1 Mai) unde s-a desfasurat sesiunea „Fashion Tips and Tricks”- live cu Alin Dinica. Designerul a demonstrat inca o data ca lucrurile simple fac viata mai frumoasa. Pe parcursul workshopului tanarul a prezentat bijuteriile expuse in showroom, dar a si explicat care sunt publicurile sale tinta, mentionand in acelasi timp faptul ca prefera sa creeze in afara trendurilor, folosind din acestea doar cateva elemente de baza, in rest optand pentru unicitate.

WHO IS THE ARTIST ALIN DINICA....

 Alin Dinica este designer de accesorii, dar si designer vestimentar. S-a dedicat frumosului inca din timpul scolii, absolvind Facultatea de Arte Plastice (Timisoara, sectia Design de produs & ambiental). In prezent urmeaza programul de Master in cadrul Universitatii de Arte Plastice Bucuresti, sectia Moda.
In paralel a absolvit cursuri aditionale de Design Vestimentar precum cele din cadrul Eurocor, dar a participat si la numeroase consursuri, obtinand multiple distinctii, cum ar fi: Budapest Fashion Night, 2007, mentiune; Avon, 2004, “Cel mai bun design: colectia Oriental”; Primaria Motru, 2003, “Cea mai buna colectie de vara”.
 La 25 de ani, Alin Dinica are un parcurs profesional deosebit, lucrand pentru branduri cu renume international precum ZARA si Oviesse, ca visual merchandiser.
Prin pasiune si rafinament, inca din 2009, Alin Dinica este un brand in sine, bijuteriile si creatiile sale vestimentare fiind purtate de diverse personalitati din lumea afacerilor si nu numai.



...

INTERVIEW








  • Myra : Who is the artist Alin Dinica?
















  • AD : Alin Dinica, este un tanar designer, absolvent al facultatii de arte din Timisoara, in momentul de fata masterand al Universitatii de Arte Bucuresti, care doreste sa isi construiasca o cariera de succes in moda.














    1. Myra : Cum a luat nastere pasiunea pentru creatiile hand-made?





  • Cand a devenit AD un brand in sine?
















  • AD : 








  • In momentul in care mi-am descoperit pasiunea pentru bijuterii, m-am hotarat ca ar fi cazul sa imi lansez si propriul brand. AD a luat nastere in decembrie 2009 la sugestia unor prieteni, carora le lcrasem niste accesorii, iar pe parcurs am incercat sa il dezvolt cat de mult am putut.'' In curand voi pregatii surprize foarte mari, Brandul AD nu se va rezuma doar la bjuterii'' .






  • Myra :  Ce anume te inspira in ‘’creation moments’’?













  • AD :   In general imi aleg anumite teme inainte de a ma apuca de creatie, dureaza o perioada    documentarea , iar apoi trecem la practica.Nu pot spune ca ma inspira ceva anume in momentul creatiei, stiu doar ca imi place sa ascult muzica in timp ce creez.
















  • Myra : Ce materiale folosesti si care sunt instrumentele de baza pentru a deveni un designer hand-made?
















  • AD : Nu cred ca este cazul sa dau eu sfaturi fiind inca la inceput, dar cel mai mult conteaza sa creezi lucruri de calitate, sa fii foarte atent la materiale si la finisaje. Eu lucrez cu perle de sticla, portelan, perle de cultura, cristale de boemia dar si cu materiale metalice din argint tibetan si metale inoxidabile.
















  • Myra : Accesoriile create de tine sunt adaptate oricarui target de varsta?
















  • AD : In momentul in care am lansat Brandul AD mi-am ales foarte clar pentru cine lucrez, si nu am vrut sa ma adresez unui singur tip de persoane. La mine gasesti colectii pentu adolescenti, colectia de bratari de piele unisex, si colectiile de coliere si bratari mai sofisticate care pot fi purtate in anuminte momente ale zilei. In curand voi lansa si o linie special pentru barbati dar si una mai exclusivista la preturi putin mai ridicate si calitatea mult mai buna.
















  • Myra : Care este partea preferata a muncii tale?
















  • AD : Imi place ceea ce fac, imi place sa-mi pierd noptile lucrand, dar cea mai mare satisfactie este atunci cand un client este incantat de munca mea si revine de fiecare data.













  • Myra : Care este creatia preferata by AD?
















  • AD : Nu am o creatie preferata, imi plac majoritatea pieselor realizate de mine.In general daca nu imi place ceva refac pana in momentul in care totul imi iasa asa cum imi doresc.
















  • Myra : Puncte forte si puncte slabe ale creatiilor AD?
















  • AD : Puncte forte: calitatea si pretul, iar in cazul punctelor slabe ar trebui sa vorbeasca clientii si cum nu am avut plangeri pana acum, cred si sper ca totul este asa cum isi doresc acestia.
















  • Myra : Care a fost cel mai mare succes al acestui brand?
















  • AD : Succesul abea acum incepe sa se simta usor usor, pana in acest moment am incercat sa imi promovez brandul.








  • Myra : Care este strategia de promovare a brand-ului AD?

    AD : Pana in acest moment m-am promovat datorita datorita targurilor de specialitate si pe facebook, dar acum am schimbat putin registrul, am inceput o serie de evenimente de promovare, primul a avut loc in luna aprilie si voi continua cu si in lunile urmatoare in momentul in care voi lansa si prima line vestimentara.

    Myra : Descrie-mi conceptul Alin Dinica&Friends.

    AD : Alin Dinica & Friends este proiectul unui eveniment care il voi desfasura o data pe luna incepand din iunie, si la fiecare editie pe langa lansarile noilor colectii de bijuterii voi avea ca invitat cate un tanar designer din diferite domenii( La prima editie - Adriana Nedelea- Lust of Creation).


    Myra : Fashion Tea Party a fost un eveniment de succes . Cum a luat nastere ideea?

    AD : Proiectul Fashion Tea Party a avut ca scop lansarea brandului AD.in media. L-am gandit cu ceva timp in urma, dar amasteptat sa pun la punct toate detaliile pentru a putea fi un eveniment de succes. In urma acestui evenimet am inceput cateva colaborari despre care prefer sa vobesc la momentul potrivit. '' ... promit ca in cel mai scurt timp ... ''

    Myra : Cum crezi ca este vazuta piata romaneasca a bijuteriilor hand-made de catre cumparatorul roman?

    AD : Piata hand-made din Romania a inceput sa fie din ce in ce mai apreciata si acest lucru se vede cel mai bine la targurile de specialitate unde se gasesc din ce in ce mai multi cumparatori, iar acest lucru nu poate decat sa bucure creatorii de hand-made.

    Myra :  Crezi ca Ministerul Culturii ar putea face mai mult pentru designerii romani?

    AD : In general s-ar putea face mult mai mult pentru designerii romani, dar la noi din pacate prodomina festivalurile de genul ”Bucharest Fashion Week” unde intalnesti asa zisi creatori de moda cu notorietate, care nu fac moda, ei fac un mare circ. Si din pacate tinerii designeri care au talent nu se pot promova pentru ca nu exista sustinere.Stim destul de bine ca pentru a face moda iti trebuie un buget destul de mare, iar daca nu te poti sustine vei ramane intr-un con de umbra.

    Myra : Fashion-blog-urile reprezinta un nou ‘’trend’’ care influenteaza mult gandirea cumparatorilor romani si nu numai! Ce ar trebui sa contina unul pentru a avea succes?

    AD : Din punctul meu de vedere, pentru a detine un blog de fashion design trebuie sa ai anumite cunostiinte, asa este foarte usor sa preiei materiale de pe site-urile internationale sa le traduci si sa le postezi, iar daca vrei sa ai succes ai nevoie de ceva nou,ceva original sa iesi in evidenta cu materiale de calitate.

    Myra : Your favourite?

    AD : AloModa


    Myra : Cum anume a luat nastere pasiunea pentru fashion-design?

    AD : Pasiunea pentru fashion-design o am inca din copilarie, de atunci visam sa fac ceva in acest domeniu, am urmat liceu de arte, apoi facultatea la Timisoara si acum iata-ma in Bucuresti incercand sa pun bazele unui brand frumos. Nu am facut nimic pana acum in moda pentru ca am considerat ca nu a fost momentul, am preferat sa stau sa astept sa studiez, sa muncesc iar acum, dupa cativa ani de munca a sosit si mult asteptatul momentJ. Iar in cel mai scurt timp veti avea si prima colectie de moda semnata AD.

    Myra : Cat este de importanta relatia fashion-design&hand-made pentru AD? Care este obiectivul acestei combinatii?

    AD : In momentul in care m-am apucat sa fac bijuterii nu m-am gandit ca va dura foarte mult timp, dar uite ca timpul  a trecut  a inceput sa-mi placa, iar acum voi imbina designul de biuterii cu fashion designul, iar pentru a lansa o coloctie completa am nevoie de ambele. Si din acest moment brandul AD va detine o linie de bijuterii si una de haine pentru fiecare sezon.

    Myra : Te indrepti catre orizonturi internationale?

    AD : Inca nu este cazul sa vorbim de orizonturi internationale, prefer sa lucrez cu pasi marunti dar siguri.

    Myra : Unde anume ar fi AD daca nu ar fi ‘’aici’’…?

    AD : Cu siguranta tot “aici” nu ma vad in alt loc si facand altceva, aceata meserie a devenit pentru mine mai mult decat o pasiune, face parte din viata mea.

    Myra : Unde ti-ai dori sa iti petreci restul vietii ? De ce?

    AD : Sincer in Romania, pentru ca imi place si aici ma simt cel mai bine, nu as putea sa stau prea mult timp departe de casa.

    Myra : Locul preferat al planetei ‘’Terra’’...

    AD : Imi place foarte mult Budapesta, am ramas placut impresionat de acel oras minunat si de istoria lui, m-as intoarce ori de cate ori as avea ocazia.

    Myra : Momentul preferat ...

    AD : Noaptea ma simt cel mai bine si sunt foarte creativ, in timpul zilei nu am chef sa fac nimic.

    Myra : Care este locul secret in care creezi ? Ce anume iti transmite acest loc?

    AD : La mine in apartament , cu muzica in surdina, imi intind lucrurile peste tot si asa incepe mmentul creatiei. J

    Myra : Sfaturi pentru cei care si-ar dori sa faca primii pasi in fashion-design...

    AD : Nu sunt in masura sa dau sfaturi, dar pentru a reusi trebuie sa muncesti si sa ai rabdare.Toate se vor aseza asa cum trebuie, daca esti calculat si nu te arunci cu capul inainte.Nu face ceva doar de dragul de a face, gandeste de 2- 3 ori inainte sa te apuci de treaba.


    Thank You!



















    CONTACT


    Pentru comenzi sau alte detalii, ma puteti contacta la nr. de telefon: 0720 099 698 sau la adresa de mail: dinicaalin@yahoo.com

    No comments: