Sunday, January 23

Wonder Lolita ... ''Imagination is everything''


             ...''Imagination is everything''...


Dana Maria Simion 

... ne vorbeste despre vise , basme , straluciri , emotii... am placerea sa va prezint un designer deosebit , care da stralucire intr-o lume ''intunecata'' , vrea sa arate lumii ca visele pot fi realizabile ... trebuie doar sa credem! Reuseste sa inlature grijile si temerile ... prin creatiile sale vesele si colorate , iar cand studiez colectiile  vad in spatele acestei femei puternice un suflet de copil ... iar acest lucru lipseste la multi dintre noi si poate ar trebui sa ne gandim mai mult la asta! Viata este una , iar daca noi nu reusim sa scoatem in evidenta ''valorile'' noastre nu vom reusi niciodata sa ne bucuram intr-adevar de ea!

Hainute colorate, vesele si pozitive care ne fac sa zambim si sa uitam de momentele triste ... creatii sexy, indraznete, provocatoare care fac femeia sa aiba incredere in ea insasi ... este ''Wonder Lolita'' , designer ''modernist'' care a reusit sa isi creeze propriul brand fara sa uite valorile si culturile modei , reuseste sa combine in maniera absolut perfecta concepte exceptionale ...

Mission : '' Sa te fac sa vezi lumea ca un basm!''




''Mi-am creat o lume de basm, o poveste pe care o impartasesc cu tine , fara filozofii, fara ceata si dezamagiri, o lume in care poti sa fi orice daca ai curaj si daca iti doresti sa radiezi, sa fi o printesa plina de magie si farmec in negura secolului vitezei ! ''


IntervieW

Myra : Cum a luat nastere conceptul Wonder Lolita?


W.L. : Conceptul Wonder Lolita a luat destul de simplu fiinta , si spun asta  pentru ca am inceput dintr-o mica joaca apoi mi-am dat seama ca acea joaca este de fapt ceea ce ma face sa fiu orice imi doresc , ma lasa sa visez , sa hoinaresc oriunde imi doresc , intre timp am extins putin , si am inceput sa fac si pentru cateva amice si practic asa a inceput povestea , si l-am denumit inpirata fiind de ALICE IN TARA MINUNILOR...

Myra : Sunt putini designeri in Romania care au o mentalitate flexibila, iar tu esti unul dintre ei ... accesorii, corsete, geci, rochii ... explica-mi putin trend-ul ‘’gipsy look’’ . Este o ‘’indrazneala’’ pe piata romaneasca , dar in acelasi timp este reprezentata de anumite valori culturale...

W.L. : Cultura Gipsy este pentru mine o permanenta sursa de inspiratie ,pentru ca eu privesc mereu latura pozitiva si vesela ,cand eram micuta vedeam adesea vestitele "satre" si ori de cate ori treceau eram de-a dreptul fascinata,imi doream ca macar odata sa port si eu o fusta atat de viu colorata, sa imi pun in par flori si sa ma plimb cu o caruta pictata!

De aici am plecat si m-am gandit sa impartasesc asta cu voi ,aceasta stare ... sa incercam sa privim si altfel lucrurile , putem purta flori in par sau fuste vesel colorate, sa mergem desculte , nu cred ca exista nimic mai  atragator ca o fata cu parul desfacut ,o bluza cu volane scrta si o fusta lunga plina de culoare ...in definitiv toata lumea stie ca  tingancusele sunt frumoase!



Myra : Haute –couture luxury line ‘’Wonder Lolita’’ ma duce cu gandul la femeia sexy, provocatoare dar... in acelasi timp exprima naturalete . Din ce anume te inspiri cand creezi o colectie de genul?

W.L. : Cand spun haute couture ,si ma refer in general la rochii si tinute mai speciale,rochii pentru evenimente deosebite (mireasa etc),de obicei ma inspir extrem de mult din perioada victoriana pe care o ador ,dar incerc sa adaptez totul si sa le fac putin mai sexy cred ca provocatoare e mult spus ,nu sunt adepta unui corp extrem de mult dezgolit ,in viziunea mea imaginatia joaca un rol extrem de important ,prefer sa las putin mister si in final un aer aristocrat tinutelor !  Femeia este un adevarat mister si vreau sa ramana asa , tinuta ei sa fie una cu accesorizata cu elemente cat mai senzuale ,si care in momentul in care o imbraca sa o puna in valoare sa ii lumineze chipul si iti doresti sa ajungi sa o cunosti sau sa te indragostesti iar..

Imi doresc ca femeile in ocaziile speciale din viata lor pur si simplu sa radieze , tinuta sa fie exact cea pe care ea o viseaza si impreuna sa creeze intregul , pentru ca omul da viata hainelor prin felul in care le poarta! Dupa cum zambeste o femeie, iti dai seama cat este de fericita in ceea ce poarta si cam asta vreau sa faca aceste rochii extrem de elaborate si atent lucrate cu multe detalii manuale si cu multa pasiune !


Myra : Reusesti sa combini foarte bine conceptele ‘’child’s soul’’&’’sexy woman’’. Folosesti mult culoriile vii , pozitive ... crezi ca pe piata romaneasca a modei lipseste acest trend?

W.L. : Sunt extrem de sincera si vreau sa iti spun ca nu am facut un studiu in sensul asta , cred ca in Romania femeile imbatranesc mult mai repede sau se imbraca in functie de starea de spirit (ex-daca sunt triste sau stresate negru.maro, gri etc), ,e foarte  simplu doar daca mergi 200 de metri pe strada sa iti dai seama despre ce vorbesc ! Cu totii avem griji si probleme ,viata nu e simpla nicaieri ,imi   doresc sa fim o carte deschisa pentru toata lumea in fond nu ajuta si parca ne induc si mai rau starea de tristete ! Da creatiile mele sunt foarte colorate sau cu imprimeuri vesele,pentru ca inca odata spun cu riscul sa ma repet nu trebui sa ai o varsta anume sa porti culoare ,culorile nu sunt pe varste si nu trebui privite asa , trebuie sa indraznesti pentru ca in felul asta aduci zambete si pe chipul altora din jurul tau ! Si reactia  e aproape imediata ,asta garantez , si DA romanilor le lipseste culoarea si indrazneala!


Myra : Targul tinerilor designeri ‘’Fashion in Love’’ este un eveniment important in Romania, este un concept care poate deveni un adevarat ‘’brand’’ ... Descrie in cateva cuvinte aceasta initiativa! 

W.L. : Ma bucur ca intrebi , e un sweet baby al brandului Wonder Lolita pe care vreau sa il duc cate de sus se poate pentru ca merita!  Fashion in Love este un eveniment ce are drept scop promovarea tinerilor designeri romani,a celor ce din lipsa de fonduri nu isi permit o buna promovare ,un magazin etc , si care imi doresc din tot sufletul sa nu se piarda pe drum ,sa lase lucrul in care se regasesc si pe care il fac cu atata pasiune doar pentru ca nu dispun de fonduri!  

Myra : Crezi ca pierdem anumite valori si traditii in ceea ce priveste lumea modei romanesti si nu numai? Este usor sa te diferentiezi din acest punct de vedere?

W.L. : Cred ca ne-am facut un obicei din a trai in trecut,si sunt convinsa si vad adesea oameni extrem de talentati care da se pierd pentru ca nu pot supravietuii din asta si se reorienteaza spre alte domenii sau pleaca in alte tari ,lor ma adresez cu acest targ si ei merita incurajati si motivati ! Mai cred ca lumea este satula sa auda mereu si mereu aceleasi nume de zeci de ani de zile ,vin altii din urma si trebui sa ii ajutam ,putin ,mult nu conteaza oricat de putin merita efortul ,crede-ma am vazut ce fac oamenii acestia din nimic si e pacat sa nu ii incurajam ,ei sunt adevaratele valori si cu ei vom deschide alte pagini in peisajul modei romanesti ! Si eu sunt la inceput si sunt una dintre ei stau intre ei si vad cu ochii mei cata munca si ce eforturi depun ,cred ca a venit timpul sa lasam  vechile nume si sa incepem un nou capitol oameni plini de imaginatie...si nu am sa ma las ,sunt extrem de perseverenta si am sa incerc sa ii unesc pe toti in targurile Fshion In Love si sa le fac cat mai cunoscute !

Myra : Cata importanta au fashion-blog-urile? Ce crezi ca lipseste la fashion-blog-urile din Romania?

W.L. : Orice blog fashion care te lasa sa te exprimi liber are importanta enorma , un blog care scrie STIRI fara anumite influente sau cenzuri conteaza ,sunt cred sute de bloguri care scriu articole departe de orice realitate si chiar fara sens doar sa fie active sau sa loveasca in oameni care chiar muncesc ! Nu stiu cum sa facem sa scapam odata de articole scrise din prietenii sau pentru diferite favoruri ...! In principiu asta le lipseste libertatea de exprimare ..

Myra : Care este designer-ul international preferat ? Ce intrebare i-ai adresa daca ai avea aceasta ocazie?

W.L. : Una din preferatele mele este Viviennei Westwood care a adus multa originaliatate si indrazneala in tinute si care este o permanenta sursa de inspiratie ... sincer daca m-as intalni cu ea in cazul in care nu m-as pierde si as amuti ,probabil ca intrebarea ar fi ,de unde vine atat de multa inspiratie permanenta ... din punctul meu de vedere este extrem de complexa si fascinanta..

 Myra : Care este outfit-ul preferat by ''Wonder Lolita'' ? 

W.L. : Cu siguranta corsetele sunt un must have al brandului ,si primele in preferinte , si crede-ma daca ai un corset Wonder Lolita restul numai conteaza ..Sunt extrem de bine lucrate ,finisajele sunt de o calitatea iroprosabila ca toate creatiile mele de altfel ,dar secretele corsetelor nostre sta in mici detalii care pe orice fel de silueta o fac PERFECTA!


Myra : Momentul preferat al zilei... 

W.L. :  ''cartoon moment'' with my little baby … after a long work-daY !
 ….copilul exprima liniste, bucurie , iar desenele veselie... 

Myra : Ce accesoriu important nu ar trebui sa lipseasca unei femei ''Wonder Lolita''?



W.L. : Femeia Wonder Lolita in viziunea mea este una senzuala, inocenta  si interesanta , inocenta o da naturaletea mizez mult pe asta si pun mare pret pe accesoriile din parul unei femei care intotdeuna sunt florile ...




Myra : Elementul ''vital'' al vietii tale ''fashion'' ...

W.L. : Bine puse ghilimelele, femeile de orice gen te inspira si iti dau energia pozitiva in clipa in care le citesti pe fata satisfactia , ele sunt sursa mea de inspiratie ,ma gandesc deseori cand vad o femeie frumoasa in lucruri care o dezavantajeaza cum ar arata daca ar purta altceva ... cat de mult schimba imaginea si cata pozitivitate poate sa inspire ,in felul asta vital pentru mine este sa pot scoate tot ce e mai bun prin tinute dintr-o femeie sa dezvalui tot ce are mai frumos si mai unicitar in asa fel incat ea sa se simta admirata, frumoasa dar si bine in ceea ce poarta ! Cred ca intr-un fel asta e satisfactia maxima cand vezi o femeie care datorita unor creatii care o avantajeaza se redescopera si invaluie lumea ei in putin praf magic care te face sa zambesti...

Myra : Care sunt obiectivele pe termen lung ale brand-ului ''Wonder Lolita'' ?

W.L. : Dupa cum am spus nu ma opresc vreau sa cunoasca lumea intreaga acest brand si sunt inarmata cu multe idei fascinante , cu multa rabdare si perseverenta , iubesc munca  si paiunea mea , ma regasesc in tot ceea ce fac , si am sa continui atata timp cat oamenii saluta si incurajeaza ''curajul'' meu ,sper sa scriu macar un rand in marea pagina a istoriei modei roamanesti !

Myra : Vom avea ocazia sa participam la ‘’Fashion in Love 2012’’? 

W.L. : Sunt o persoana extrem de activa si in 2012 sper ca evenimentul sa fie ''Stire pe coperta marilor si importantelor reviste de moda !'' Am incredere pentru ca initiativa este una frumoasa si cu viitor ,este aproape imposibil sa nu reusesc ! Asadar invitatiile sunt deschise pentru Fashion In Love 2012

Myra : Ce sfaturi dai tinerilor designeri care exista pe piata romaneasca?

W.L. : ... imi doresc sa nu se lase ... sa persevereze si sa incerce mai mult , numai asa vor reusi , eu le sunt alaturi si ma straduiesc alaturi de ei , sunt convinsa ca impreuna romanii sunt extrem de puternici , pentru ca de talente nu am dus lipsa niciodata dar nu am stiut niciodata sa le pastram si asta trebuie schimbat!










TARGUL DE ACCESORII SI IMBRACAMINTE AI TINERILOR DESIGNERI

FASHION IN LOVE

Location : Sofa Dinette ... Covaci Street , N° 5 , Bucharest
12-13 February



BY MYRA


Myra's Human Genetic Evolution

Promuovi anche tu la tua Pagina


No comments: