Sunday, October 23

Myra Loves ''Andrei Chirvas PhotographY '' - InterVieW with a Diamond -




Myra iubeste tot ceea ce este legat de arta si emotii pozitive ... iar atunci cand vine vorba de ''positive feelings'' atunci cand descopera secretele unui talent incepe sa studieze fiecare particica a frumosului si incepe sa puna intrebari ... tocmai pentru a descoperi partea cea mai frumoasa a persoanei care se afla in fata ei. Myra a spus mereu ca moda este arta ... Fotografia este o arta si ea pentru ca simtim emotii atunci cand descoperim imaginatia lui Andrei Chirvas si in mod sigur promite foarte mult la vederea primelor proiecte din cariera sa. Andrei se gaseste la inceputul unui vis realizabil si am descoperit ca este plin de energie atunci cand se vorbeste de natura , emotii , locuri fantastice in care incepe sa dea valoare talentului sau .
... imi imaginez ca multi trec pe langa un ''lucru invizibil'' ... 
Pentru Andrei Chirvas acesta este perfect vizibil si incepe sa ii dea contur prin arta ... prin fotografie ... iar ceilalti il ''redescopera'' ! 
A colaborat la diferite proiecte nationale in Romania , printre care si ''Flash Me'' , iar ultima sa realizare pe plan national a fost crearea shooting-ului ''Untold Story'' by WonderLolita Brand. Designer-ul Maria Simion a crezut de la bun inceput in Andrei Chirvas  si au reusit impreuna sa dea un contur extraordinar ultimei colectii semnate WonderLolita ''Untold Story''

Va prezint un nou talent al fotografiei : ''Andrei Chirvas'' !


InterVieW

Myra : Descrie in cateva cuvinte evolutia viselor tale ...


A.C. : Cand am inceput eu fotografia stiam doar de fotografie artistica, fotografiam orice lucru, de la cuie la melci, de la banci si copaci la vrabii si oameni pe strada. Ce stiam eu despre fotografie era doar ceea ce citeam on-line, iar intr-o zi am dat de curiozitate pe Google Fashion Photography … cand am vazut ce inseamna fashion ... mi-am dat seama ca ce faceam eu nu insemna fotografie , cel putin in situatia mea.

      Primul meu shooting fashion a fost un dezastru, nu stiam ce vroiam de la model, nu stiam cum sa-i explic ceea ce vroiam si primul lucru pe care l-am facut a fost sa strig tare la ea ca greseste , dar nu-i explicam ce anume gresea si  am cautat sa studiez , sa vad cum lucreaza marii fashion photographers. Am inceput sa ma inspir si sa imi conturez un stil propriu , un stil Andrei Chirvas…

Myra : Care sunt aspectele care fac diferenta intre copilul 'Andrei Chirvas' si barbatul 'Andrei Chirvas' ?

A.C. : Copilul Andrei Chirvas are o imaginatie fara limite cand este vorba de fotografie, iar barbatul Andrei Chirvas se inspira din aceasta imaginatie si le expune in fotografia sa.


Myra: Care a fost elementul cel mai important care te-a facut sa te indragostesti de aparatul de fotografiat?

A.C. : Cand eram copil, tatal meu avea un aparat de fotografiat Nikon si avea o pasiune pentru fotografie. La varsta de 7 ani am dat de pozele facute de tatal meu, iar printre ele m-am gasit si pe mine … eram chiar dragut J . L-am intrebat : ‘’Tata cum se face fotografia?’’ . El avea si camera obscura, m-a luat cu el in camera sa mi-a aratat intregul proces, iar eu am ramas uimit. Mi-a placut foarte mult , dar fiind mic, uitasem de fotografie pentru ca masinile erau pasiunea mea in facultate. In al treilea an de universitate mi-am redescoperit pasiunea pentru fotografie si nu intelegeam de unde aveam dorinta nebuna de a fotografia orice. Mi-am adus aminte in momentul in care am redescoperit aparatul de fotografiat al tatalui meu.

Myra : Descrie-mi momentele in care ai realizat ‘’your favourite photo’’ ...

A.C. : Hmmm, grea intrebare. Cred ca cele mai interesante, nu le pot numi preferate pentru ca toate sunt preferatele mele ,  sunt cele conceptuale ca si Killer Girl si Black Swan care ar fi ‘’Top List’’.
Pentru Killer Girl am asteptat un an pentru realizarea ei. Am cautat locatie, model etc . , iar cand le-am avut am stiut ca e timpul sa fac respectivul cadru.
Black Swan a fost cred ca ceva mai greu de realizat si am avut noroc ca am avut o echipa superba, iar cu ajutorul unor oameni extraordinari am reusit sa fac o mica poveste pusa in cateva cadre.




Myra : Daca nu faceai acest lucru , unde te aflai acum?

A.C. : Probabil la un birou… cu foi pline de cifre si calcule, cu pixul in gura si cu ochii in calculator. Am absolvit Facultatea de Economie si Gestiunea Afacerilor.

Myra : Instrumentul cel mai important pentru tine in realizarea unui shooting...

A.C. : Imaginatia ‘’piticului’’ Andrei Chirvas , iar dupa acest lucru as pune aparatul si obiectivul pe lista.

Myra : Exista fotografi celebri care te influenteaza in cariera? Care sunt acestia?

A.C. : Cei care m-au motivat si m-au ispirat sunt Andres Hernandez , Susi Belianska , Pierre dal Corso . Din Romania ar fi Sergiu Zimbilschi , Edward Aninaru , iar primul care m-a ispirat a fost Hennessey. Annie Leibovitz is the best !




Myra : Cat este de importanta munca post-productie pentro o fotografie?

A.C. : Cu toate ca unii fotografi nu recunosc conceptul ‘retusul’ ca facand parte din fotografie, eu il consider foarte important, cel putin in situatia mea. Nu-l consider un lucru rau sau gresit, dar fara el n-ar mai exista fotografii frumoase in reviste, reclame si in procesul de marketing in moda. Trebuie sa recunoastem ca acest concept numit ‘’Photoshop’’ este un instrument important pe care piata il cere.

Myra : The best place ... for a shooting...

A.C. : Hmmm... Kenya , cu un elefant si un leu langa model . Urmeaza pe lista Tokyo , Roma sau Venetia. Eu, in mod special, prefer locatiile urbane, dar ma adaptez foarte repede si in mijlocul naturii si nu as refuza plajele cu nisip alb si palmieri . Iubesc mult si apartamentele luxoase, luminoase si spatioase stil New York.

Myra : Descrie-mi emotiile in momentul in care trebuie sa fotografiezi una dintre cele mai frumoase femei din lume ...

A.C. : Se manifeste prin ‘’tremurici’’ … imi transpira palmele si tremur din toate incheieturile. Ma gandesc daca nu iesa ceva bine si zic ‘’ hai sa-mi verific echipamentul ‘’ . Il verific de zeci de ori si imi consult prietenii . Partea grava este cu o zi inainte … asta daca nu apuc sa cunosc persoana respectiva inainte, sa stam la un ceai, sa povestim si sa o cunosc mai bine. In ziua shooting-ului sunt emotionat si de fiecare data simt emotii constructive. Ma ajuta sa verific, sa reverific si sa reverific ca totul este pus la punct. Imediat ce trag primul cadru scap de emotii si ma simt in largul meu , iar restul vine de la sine …


Myra : Un vis pe care ai dori sa il realizezi pe viitor..

A.C. :  Sa ajung sa realizez fotografii care sa surprinda intr-un mod placut privitorii, fotografii care sa puna privitorul sa-si imagineze povestea din acel cadru . Sa am sanatate si sa fac asta toata viata mea, sa-mi permit sa merg inainte cu ceea ce-mi place cel mai mult sa fac, sa fotografiez. Sa cunosc oameni si sa ma cunoasca oamenii .

Myra : Cat este de important un fashion blog pentru promovarea unui brand fotografic ? Cat sunt de importante instrumentele web ( Facebook, Twitter ) pentru dezvoltarea lui ?

A.C. : In ziua de astazi oriunde te duci vezi Facebook, Twitter sau cumperi un telefon care are si aceste aplicatii . Cumperi o franzela, iar daca te uiti bine pe ambalaj si fabrica are cont pe Facebook. Acestea sunt un mijloc de promovare, usor de folosit, usor de accesat. Majoritatea au auzit de site, blog, facebook… "Buna, ai cont pe facebook? Raspuns: NU. Atunci nu existi" …
Clar ca este un mijloc important de a te face cunoscut ca persoana si face cunoscuta munca ta. Noutatile muncii trebuie sa le impartasesti cu lumea , sa-ti vada evolutia si progresul .


Myra : Ce rol ocupa sistemul mass-media romanesc in promovarea unui brand de fotografie? Punctul tau de vedere in ceea ce priveste sistemul romanesc in promovarea acestor brand-uri...


A.C. : Eu unul consider ca pe partea fashion foarte putine se vorbesc. Daca nu am cauta pe Google sa vedem ce a mai facut unul sau altul nu prea ai de unde afla. Revistele dedicate fotografiei promoveaza doar fotografii abstracte, peisaje, arhitectura, foto-jurnalism. Rar, foarte rar vezi fashion photopraphy in Romania. Mi-as dori si eu sa apar intr-una din aceste reviste, sa mi se promoveze munca. Ai observat ca m-am referit doar la reviste . Daca este vorba de televiziune … habar nu am daca a fost vreodata o emisiune legata de fashion-photography. Cel putin eu n-am prins-o … Acest lucru ridica multe semne de intrebare …

Myra : Cine este personajul pe care ti-ai dori sa il ai ca protagonist intr-un shooting si in ce conditii ai face acest shooting?

A.C. : Megan Fox, Shia LaBeouf,  Robert Downey Jr . Mi-as dori sa realizez portretele acestora si probabil ar fi portrete alb negru . Mi-ar placea sa le surprind expresiile. De la noi mi-as dori sa-l pozez pe Horia Brenciu si Loredana Groza. La fel, portret alb negru si as avea cele mai mari emotii inainte de fiecare sedinta foto, dar sunt sigur ca as reusi sa-i multumesc si sa-mi imbogatesc experienta.

Myra : Femeia ideala …

A.C. : Daca este vorba de fotografie, atunci trebuie sa aiba trasaturi frumoase, expresie potrivita pentru orice tema si sa stie sa joace pe orice ‘’piesa’’. Personal … femeia ideala trebuie sa gandeasca, sa aiba imaginatie bogata si sa fie spontana.

Myra : The best moment of the day

A.C. : Momentul in care arat clientului sau modelului rezultatul si apare un ‘’wow’’ expresiv pe chipul lor . Atunci stiu ca mi-am facut treaba mai mult decat ma asteptam si e clar ca am facut lumea sa zambeasca.

Thank you !







































BEHIND THE SCENE ...







A

1 comment:

Gloria said...

:) eh, ia uite cum creste Andrei. Ditai interviul Ti-am zis ca trebuie sa-ti luam si noi unul, dar cu ocazia asta i-l cerem Myrei si-l punem si pe flashme.ro :)