Saturday, September 24

Myra LoveS WonderLolita's SecretS - InterVieW - Discover the ''Untold StorY'' by Maria Simion



Colectia A/W WonderLolita - ''Untold Story''  by Maria Simion a marcat lumea modei romanesti . Creatiile acestei colectii sunt absolut superbe , mai ales ca in spatele acesteia intalnim o poveste in care se regaseste , cred, orice suflet de femeie . 



 Noua colectie Autumn/Winter 2011-2012 WonderLolita este reprezentata  de emotiile traite de Maria Simion din momentul in care a facut primii pasi in moda , iar probabil multe persoane au gandit ca aceasta femeie , care este de o frumusete incredibila , are o viata perfecta , fara trairi negative , in care momentele triste nu au loc . Nu exista perfectiune absoluta , iar Maria Simion a stiut mereu sa ne arate partea frumoasa a uratului si partea vesela a tristetii , dar designerul acestui brand vesel a trait in acelasi timp momente triste , dificultati si bariere in drumul vietii sale , secunde in care se simtea singura , desi in aparente sunt milioane de persoane langa ea . Aceste trairi si ganduri s-au transformat in creatii raprezentate de culori inchise , dar in acelasi timp exprima puterea de a merge inainte , dovada ca o femeie nu spune niciodata STOP viselor sale , demonstreaza ca poate depasi orice dificultate si nu se opreste aici . Dimpotriva , Maria Simion merge inainte si ne prezinta mult asteptata colectie denumita ''Untold Story'' by WonderLolita , o colectie in care detaliile isi spun cuvantul si au fost mereu punctul forte al designer-ului acestui brand . In colectia ''Romantic Style'' am gasit multe flori si culori vii care ne duceau cu gandul la basmele cu printese sau la gradinile pline de trandafiri , reprezentand finete si frumosul absolut al feminitatii . In colectia ''Untold Story'' vom gasi detalii pline de mister , ca si penele de paun , simbol al misterului si al mandriei . Penele paunului le regasim in nuante stralucitoare de auriu , verde sau albastru , amestecate cu maro sau negru . Principalul atu al paunului este frumusetea , nu poseda abilitati in a se apara , neavand multi inamici . Gasim , de asemenea danteluta combinata cu materiale din eco-piele , chiar si tintele , care au fost mereu un trend in stilul punk al modei , dar in acelasi timp simbol al puterii . Totusi , WonderLolita a mentinut culori romantice in unele creatii , dovada faptului ca femeia stie sa fie flexibila in orice moment al vietii , stie sa fie romantica, in acelasi timp trista , dar puternica. Orice femeie se regaseste in aceste trairi, iar Maria Simion vrea sa transmita emotiile sale , tocmai pentru a ne face sa intelegem cat este de important sa fim puternice in momentele dificile . Vom simti pe pielea noastra aceste trairi , in momentul in care purtam creatiile sale , care sunt inca in mister . Vor iesi din acest mister cat de curand prin prezentarile sale in orasele cele mai importante din Romania , iar noi numaram secundele cu nerabdare ... WonderLolita  , always in my heart ! 



NeWs  
Studio Heaven Club din Timisoara este gata sa imbratiseze stilul, eleganta si moda, pe data de 1 octombrie, atunci cand Maria Simion va lansa colectia de toamna – iarna 2011/2012, „Untold Story” byWonder Lolita.



InterVieW

Myra : Elementul vital care te-a facut sa denumesti colectia ''Untold StorY'' ...

Maria Simion : Viata mea si a femeilor care nu renunta sa viseze si sa lupte indiferent cat de greu ar fi , iar in final reusesc. Femeia este sursa mea de inspiratie permanenta pentru ca ei ma adresez in primul rand si as spune ca viata unei femei este departe de ce lasa ea sa se vada aparent . Am incercat sa interpretez asa cum am crezut eu deceptia, fericirea, determinarea, dezamagirea si in final succesul.

Myra : Care a fost prima creatie ''WonderLolita'' si in ce conditii a fost realizata ?
Maria Simion : :) A trecut ceva timp de atunci ,dar imi aduc aminte perfect! La inceput am avut cateva temeri si am inceput prin a colabora cu o amica ce avea deja deschis un mic atelier , mergeam cu ideile , schitele si materialele mele si le realizam acolo , iar prima mea creatie a fost un sacou cu puternice influente rococò , care in continuare este unul dintre cele mai bine vandute produse ''WonderLolita'' , datorita detaliilor ...

Myra : Descrie-mi atmosfera in care Maria Simion da viata ideilor si creatiilor WonderLolita... 

Maria Simion : Atelierul este ca si casa mea acum , mi-am creat acolo o a doua casa pentru ca petrec foarte mult timp acolo , poate mai mult timp decat acasa, si am amenajat spatiul in asa fel in cat sa te simti ca intr-o lume de poveste ,sa fie un loc primitor si calduros ,poate asa se explica ca de multe ori fetele vin pur si simplu sa bea o cafea cu noi acolo , cred ca este extraordinar de primitor! Am reamenajat de curand si am tinut mult sa am un leagan facut de mine in atelier, un leagan desprins din povesti cu sfori impletite pe care le-am umplut de flori , iar scaunul este tot acoperit de lumanari parfumate in cele mai artistice forme cu diferite esente , in diferite culori prin care am intercalat plante curgatoare...am avut norocul sa am o echipa de care sunt foarte mandra, toate fetele din atelier sunt la fel de deschise ca si mine, iar fara ele nu as fi ajuns aici , sunt trup si sulfet alaturi de mine , avem o relatie foarte frumoasa , suntem prietene , ne ajutam , ne sfatuim ,tin mereu cont de parerile lor si sunt ... crede-ma, la fel de pline de idei ca si mine !



Myra : Cum se diferentiaza o colectie tip ''Limited Edition'' de un simplu ''Trend'' ?

Maria Simion : Chiar de la bun inceput mi-am dorit ca tot ce realizez sa fie in numar limitat si am sa iti explic de ce. Majoritatea hainutelor WonderLolita sunt extrem de accesorizate si cu destule detalii care te scot in evidenta si care te fac sa nu treci neobservata , as spune ca e putin cam mult sa te gasesti cu cineva care ar purta aceasi creatie la un eveniment asta in primul rand , apoi timpul de realizare este unul destul de mare pentru ca exista multe creatii cusute manual la care lucram chiar si 1-2 saptamani ! Nu imi doresc sa pierd din vedere calitatea si atentia cu care le lucram pentru a face cantitate ! Exista creatii pe care le executam si in serii, nici ele foarte mari cum ar fi t-shirt sau camasi ,dar ''Untold Story'' este o colectie cu totul speciala in care toate tinutele sunt maxim 3 pe tinuta. Este singura de pana acum in care nu exista nici macar micutele serii! In aceasta colectie tinutele sunt genul care in timp nu isi pierd din valoare , pentru ca sunt extrem de artistice iar arta nu este nici pe sezoane si nici pe trenduri.



Myra : Care sunt obstacolele intalnite in cariera de designer?

Maria Simion : Nu stiu daca mai eram aici acum daca ele nu existau , m-au motivat si m-au determinat sa nu ma dau batuta ! Au fost , poate sunt si cu siguranta vor mai fi ,dar incerc sa ma gandesc ca asa trebuie sa fie. Nici macar nu vreau sa le amintesc sau sa ma gandesc la ele , partile frumoase , oamenii pe care i-am cunoscut , satisfactiile pe care le am sunt la infinit mai multe decat obstacolele ! Vrea sa ma bucur de ce pot sa fac, de fiecare realizare pe care o am si pe care o pot impartasi cu iubitoarele de WONDER LOLITA , sa nu imi incalc princiipiile , educatia si sa raman mereu aproape de oamenii care sunt langa mine , care imi poarta creatiile cu mandrie ! Chiar am primit un mesaj de la o clienta care locuieste la Venetia , si care de curand si-a achizitionat 3 tinute WondeLoita si suna cam asa : ''Maria tu sti ca schimbi vietile oamenilor ? Iti multumesc ca te-am cunoscut!'' Crezi ca ma mai pot gandi la obstacole?





Myra : Cum judeca Maria Simion rolul modei in Romania?

Maria Simion : Moda e o stare de spirit in general , cred ca inca in Romania nu este foarte bine inteleasa sau nu se face diferenta intre moda si trend. Eu vad multe fete deschise si care sunt pe drumul cel bun , dar din pacate sunt inca mai multe care se folosesc de vulgaritate si asociaza asta cu moda ,ceea ce este total gresit ! Cred ca multe femei isi doresc sa fie in tendinte , in ciuda faptului ca nu le avantajeaza tot timpul , sau vor sa iasa in evidenta intr-un mod pe care ele il considera fashion , care iar este o mare gresala ! Apar mereu noi designeri pe genuri diferite fiecare promovand si avand viziuni diferite despre moda, trebuie doar sa faci alegerea care te pune in valoare la modul frumos,feminin,sexy si decent in acelasi timp!



Myra : Un vis care inca doresti sa il realizezi...

Maria Simion : Am multe lucruri la care inca visez ... daca nu as visa nu as fi eu, cred ca esti un om sarac daca nu visezi ! Imi doresc sa continui sa urc in acelasi ritm al meu lent, dar frumos . Sa fac in asa fel incat brand-ul ''WonderLolita'' sa devina cat mai cunoscut posibil si in afara tarii , sa imi pot expune creatiile si munca la cat mai multe prezentari importante , sa continui sa cunosc oameni de valoare si poate sa reusesc sa fiu urmatorul designer dupa INGRID VLASOV acceptata la PARIS FASHION WEEK. Pana atunci perseverez , muncesc si merg inainte cu povestea care ti-am impartasit-o din toata inima fara cenzuri si cuvinte complicate pentru ca asa sunt eu ,vreau ca lumea sa ma cunoasca exact cum sunt, simpla , pentru cine imi intelege munca si o apreciaza si complicata pentru restul ...

Myra : Relatia creatie - model din punctul de vedere al Mariei Simion.

Maria Simion : De obicei cand creez o tinuta mi-o si imaginez pe purtatoarea ei, este importanta starea de spirit dar , incerc sa concep modelele in asa fel incat sa se poata adapta . Cu siguranta daca ar fi sa dau un exemplu pe intelesul tuturor , in ultima colectie exista rochii care le-as vedea pe modele tunse scurt cu priviri agresive dar si rochii cum este rochia de mireasa a colectiei care o vad pe o fata extrem de delicata si fina ! Eeste foarte important ca modelele sa dea viata hainelor , le spun asta si clientelor mele , felul in care poarta hainele conteaza mult , pentru ca practic hainele le pun in valoare pe ele si invers , prin starea lor sufleteasca si prin ce reusesc sa exprime din interior!




Myra : Ce reprezinta Made in Romania pentru industria fashion?


Maria Simion : In romania exista o buna piata de lucru si multe branduri isi realizeaza aici colectii, cred ca designerii romani au potential si vin din urma cu putere! Incet incet am demonstrat ca ne putem face loc pe piata fashion pentru ca romanii nu sunt niciodata in pana de idei si se adapteaza repede, flexibilitatea reprezinta un atu ! Sunt sigura ca nu peste mult timp romanii vor avea prezentari de moda importante si la nivel international.


Myra : Urmatorul proiect WonderLolita ... Where? When? How?


Maria Simion : Este unul plin de optimism pentru ca deja gandim urmatoarea colectie , deja am o echipa cu care vreau sa merg mai departe ma refer aici la urmatoarea sedinta foto si am hotarat ca va avea loc intr-un loc la care poate nu multi se gandesc , am avut parte de o echipa extrem de omogena la ultimul shooting si vreau sa ii amintesc , pentru ca fara profesionalismul lor nu reuseam . 
Foto : ANDREI CHIRVAS ; MAKE-UP : ANA MARIA VASILE ; HAIR : CATALIN STANESCU.
Vreau in mod expres sa le multumesc si impreuna am stabilit ca aceasta va fi echipa WonderLolita , cu care voi continua ! Asadar tot ce vreau sa dezvalui este ca shootingul foto nu va mai avea loc in Romania , si ca daca iubitoarele de lolita cred ca nu le mai putem surprinde , le garantez ca imaginatia mea nu are limite cand este vorba despre Wonderland.







Myra : Your favourite outfit WonderLolita din colectia ''Untold Story''!


Maria Simion : Iubesc toata colectia ''UNTOLD STORY'', pentru ca aparitia ei este o poveste . Numele colectiei a fost ales cu mult timp inainte , cand am povestit despre concept unei prietene de suflet, care avand o revelatie (una din multele) a spus ''UNTOLD STORY'' ,iar acum este pe buzele multor oameni . Imi este poate mai greu ca niciodata sa aleg o tinuta pentru ca fiecare in parte are o poveste , dar incerc si spun ca iubesc tinuta din pene de paun , mi se pare fascinanta ori de cate ori o privesc.






WonderLolita - ''Untold Story'' by Maria Simion



























Web Site


http://www.wonderlolita.ro/


Location



  • B-dul Magheru 35, sc B, ap 36 , et 3 interfon 0 
  • Bucharest, Romania

  • Official Facebook Page

  • WonderLolita

No comments: